مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-20سياسي

به زودی جهان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود


صهیونیست ها و حامیان آن ها بدانند در آینده ای نه چندان دور به حول و قوه الهی، جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

- ایسنا/قم خطیب جمعه قم گفت: صهیونیست ها و حامیان آن ها بدانند در آینده ای نه چندان دور به حول و قوه الهی، جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

آیت الله سید محمد سعیدی امروز 28 مهر 1402 در مراسم نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، عنوان کرد: آیه ای که این روزها زبان حال مردم بی گناه غزه خطاب به کسانی که بی تفاوت یا کم اثر نسبت به این ظلم هستند، این است؛ وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذینَ یَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هٰذِهِ القَریَهِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ وَلِیًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ نَصیرًا است.

وی افزود: شما ای مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی و گروه های فلسطینی که می بینید حماس چگونه در برابر این ظلم ایستاده و مقاومت می کند چرا در برابر ظلم و ستم به جهاد برنمی خیزید.

خطیب جمعه قم تاکید کرد: در این ایام، مقامات بی وجدان و بی شرف و استعمارگر اروپایی و آمریکایی، با حضورشان و کمک همه جانبه به رژیم صهیونیستی، دست این رژیم سفاک را در این ظلم و جنایت، باز گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی جهان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

به زودی جهان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود