مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-14سياسي

پلمب 5 واحد صنفی در سیرجان بدلیل عدم رعایت بهداشت


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب 5 واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد و گفت: بازدید و بازرسی های سرزده روزانه از واحدهای صنفی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان،  مجتبی قدیمی در حاشیه بازدید از اصناف سیرجان که با حضور جمعی از مسؤولان قضایی شهرستان، جمعی از اصناف و رییس دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان سیرجان انجام شد، اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق عامه و در ادامه روند سرکشی های منظم از صنوف مختلف و انجام گشت های مشترک کمیته صیانت از حقوق عامه دادستانی، بازدیدی سرزده از تعدادی از رستوران ها، کبابی ها، کافی شاپ ها و نانوایی های شهر سیرجان انجام شد که متاسفانه در این بازدید پس از مشاهده تخلفات بهداشتی و صنفی متعدد، برخی از مغازه های متخلف پلمب شدند.

 وی اعلام کرد: از دو رستوران و کبابی واقع در مرکز شهر مقداری گوشت فاسد کشف شد که پس از تایید بازرسان مرکز بهداشت، دامپزشکی و در حضور بازرسان بسیج اصناف موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و برخی تخلفات صنفی دیگر محرز شد و واحدهای مربوطه پلمب شدند.

 وی افزود: 3 واحد صنفی دیگر شامل یک باب رستوران یک کبابی و یک قهوه خانه پلمب و برای 2 کافی شاپ و نانوایی متخلف دیگر نیز پرونده کیفری و تعزیراتی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 5 واحد صنفی در سیرجان بدلیل عدم رعایت بهداشت

پلمب 5 واحد صنفی در سیرجان بدلیل عدم رعایت بهداشت