مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-02سياسي

پیش بینی 40 غرفه بخش جنبی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 40 غرفه بخش جنبی در همدان پیش بینی شده است.

- هادی شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس 15 تا 21 مهرماه در همدان اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 120 ناشر کشوری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش جنبی هم برای نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در نظر گرفته شده است ادامه داد: این بخش با شرکت دستگاه های فرهنگی و در موضوعات تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، افزایش جمعیت و مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه بخش جنبی در 40 غرفه پیش بینی شده است گفت: عرضه محصولات فرهنگی حجاب مانند چادر و پوشاک ایرانی اسلامی، لوازم التحریر با نمادهای ملی و دینی و برنامه هایی که متناسب با نمایشگاه است، در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با مشارکت اداره کل ارشاد و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دایر می شود که اداره ارشاد به عنوان دبیرخانه با همکاری مرکز حفظ آثار استان، سپاه و دستگاه های فرهنگی از جمله کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 40 غرفه بخش جنبی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان

پیش بینی 40 غرفه بخش جنبی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان