مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-22فرهنگي

صحبت های کمتر شنیده شده مهرجویی درباره وقایع جنگ + ویدئو


قبل از چاپ رسمی کتاب دا که خاطرات خانم سیده زهرا حسینی از مقاومت خرمشهر در دوران دفاع است جلدی از آن برای مرحوم داریوش مهرجویی ارسال شد.

چند روز بعد قرار بود، - صحبت های کمتر شنیده شده مهرجویی درباره وقایع جنگ + ویدئو قبل از چاپ رسمی کتاب دا که خاطرات خانم سیده زهرا حسینی از مقاومت خرمشهر در دوران دفاع است جلدی از آن برای مرحوم داریوش مهرجویی ارسال شد.

چند روز بعد قرار بود، سیمای آبادان برنامه ای برای تبلیع خواندن این کتاب برگزار کند و به همین مناسبت از ایشان خواسته شد درباره کتاب صحبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یه نقل از نور نیوز، زنده یاد داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینمای ایران درباره چرایی پذیرفتن این گفت وگو اعلام کرد: اینقدر این کار برایم مهم بود و احساس وظیفه در قبال عظمت کار مقاومت و دلاوری مردمان خرمشهر و آبادان در جنگ داشتم که برای آنکه صدایم به واسطه خط گوشی همراه قطع و وصل نشود، دیروز صبح زود تنها به همین نیت مصاحبه از شمال به تهران برگشتم تهران و بعد می خواهم دوباره برگردم شمال.

بخشی از صحبت های زنده یاد مهرجویی درباره وقایع جنگ پس از اینکه کتاب دا خاطرات سیده زهرا حسینی از مقاومت خرمشهر را مطالعه کرد را ویدئوی زیر ببینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های کمتر شنیده شده مهرجویی درباره وقایع جنگ + ویدئو

صحبت های کمتر شنیده شده مهرجویی درباره وقایع جنگ + ویدئو