مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-22بين الملل

جنایات رژیم صهیونیستی سرپوشی بر روی شکست است


معاون سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جهت سرپوش گذاشتن بر روی شکست خود در عملیات طوفان الاقصی و همچنین وادار کردن مردم فلسطین به کوچ اجباری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازی فارس از گچساران معاون سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین همایس انس و الفت بازنشستگان سپاه فتح گچساران و باشت در این شهرستان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه را  مورد هدف قرارداد و هزاران زن و کودک بی دفاع را به خاک و خون کشید که بدون شک این جنایت ها با چراغ سبز آمریکا و ایادی استکبار در منطقه انجام می شود.

وی افزود: متأسفانه سازمان ملل و دیگر مجامع مدعی حقوق بشر در مقابل جنایت های بی شمار این رژیم کودک کش همچنان سکوت مرگباری دارند که به وضوح نشان می دهد اهداف این سازمان ها در راستای برنامه های نظام استکباری پیش می رود.

معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه این حوادث نشان دهنده قدرت و مقاومت ملت بزرگ فلسطین است که در عملیات طوفان الاقصی رژیم اشغالگر قدس را در عرصه اطلاعاتی و امنیتی شکست دادند و آن ها را تحقیر کردند.

تازیک در ادامه تصریح کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جهت سرپوش گذاشتن بر روی شکست خود در عملیات طوفان الاقصی و همچنین وادار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی سرپوشی بر روی شکست است

جنایات رژیم صهیونیستی سرپوشی بر روی شکست است