مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-17سياسي

نخستین مرکز آموزش کارآفرینی کمیته امداد استان تهران افتتاح شد


نخستین مرکز آموزش ویژه زنان سرپرست خانوار در قالب طرح راهبری شغلی کمیته امداد استان تهران در شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، نخستین مرکز آموزش ویژه زنان سرپرست خانوار در قالب طرح راهبری شغلی کمیته امداد استان تهران، ظهر امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران و جمعی از مدیران و خیرین در اداره کمیته امداد شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

در این کارگاه آموزشی که به همت مرکز نیکوکاری شهید احمدعلی نیری و با هدف آموزش و کارافرینی و با حمایت و همکاری کمیته امداد و فنی و حرفه ای شهرستان اسلامشهر در 2 بخش خیاطی و دوخت و دوز و صنایع دستی راه اندازی شده، آموزش های لازم برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در رشته های برش و دوخت لباس و صنایع دستی چرم دوزی، عروسک سازی و رزین به متقاضیان ارائه می شود که در هر دوره قریب به 100 نفر تحت آموزش قرار گرفته و پس از توانمند شدن راهی بازار کسب و کار و کارآفرینی می شوند.

  ایجاد بیش از 15 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان تهران  سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در آیین افتتاح این مرکز آموزشی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین اشغالی، اظهار کرد: خون بر شمشیر پیروز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز آموزش کارآفرینی کمیته امداد استان تهران افتتاح شد

نخستین مرکز آموزش کارآفرینی کمیته امداد استان تهران افتتاح شد