مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-01حوادث

لزوم راه اندازی 2 ایستگاه آتش نشانی در ایلام


برای رسیدن به استاندارها در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه، لازم است 2 ایستگاه آتش نشانی در استان ایلام راه اندازی شود.

- نصرت الله لطفی مدیر عامل آتش نشانی ایلام، ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بر اساس استاندار ها زمان رسیدن نیرو های آتش نشانی به محل حادثه 5 دقیقه است که برای رسیدن به این استاندارد ها باید 2 ایستگاه آتش نشانی دیگر در استان ایلام راه اندازی شود.

  وی افزود: براساس نیاز سنجی و با توجه به تراکم زیاد مراکز تجاری و ترافیک لازم است یکی از این ایستگاه ها در هسته مرکزی شهر جانمایی شود.

  مدیر عامل آتش نشانی ایلام یاد آور شد: برای راه اندازی ایستگاه ها مشکلاتی در بحث زمین و تأمین اعتبارات وجود داشت که با رایزنی هایی که با شهرداری و مسکن شهرسازی صورت گرفته موجب شده یک قطعه زمین در محل فرودگاه قدیم برای ساخت ایستگاه آتش نشانی اختصاص یابد.

  وی اضافه کرد: با همکاری دستگاه های ذی ربط به زودی شاهد کلنگ زنی این ایستگاه هستیم، که خوشبختانه مشکل تأمین اعتبارات هم با کمک معاون عمرانی استانداری در حال مرتفع شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در شهر ایلام 3 ایستگاه آتش نشانی برای تأمین امنیت شهروندان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی 2 ایستگاه آتش نشانی در ایلام

لزوم راه اندازی 2 ایستگاه آتش نشانی در ایلام