مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-04اجتماعي

هشدار طوفان و کاهش دما در یزد


هواشناسی یزد برای روزهای پایانی هفته جاری وقوع طوفان گرد و خاک و کاهش دما پیش بینی و در این باره به عموم شهروندان و کشاورزان هشدار داد.

- ایسنا/یزد هواشناسی یزد برای روزهای پایانی هفته جاری وقوع طوفان گرد و خاک و کاهش دما پیش بینی و در این باره به عموم شهروندان و کشاورزان هشدار داد.

هواشناسی استان یزد با صدور اطلاعیه سطح زرد برای عصر روز پنجشنبه دوازدهم مهرماه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بعضاً با گرد و خاک و انتقال غبار از مناطق بالادست به استان به همراه کاهش دما پیش بینی کرد.

هواشناسی در همین راستا ضمن هشدار در مورد کاهش دید و کاهش کیفیت هوا، نسبت به اجتناب از فعالیت های غیرحضور در فضای باز به ویژه برای گروه های حساس، احتیاط در ترددهای جاده ای و استحکام سازه های موقت هشدار داده است.

نظر به هشدار زرد وزش باد شدید در روز پنجشنبه و کاهش قابل ملاحظه دما بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد در روز جمعه این هفته در استان، هواشناسی به کشاورزان یزدی نسبت به تسریع در برداشت باقیمانده محصول پسته، محلول پاشی درختان میوه برداشت نشده با محلول نیترات پتاسیم یا نیترات کلسیم یا سولفات پتاسیم بین 72 تا 24 ساعت قبل از وقوع سرما، کود آبیاری با کودهای حاوی پتاسیم یک هفته تا سه روز قبل از سرما، محلول پاشی اسیدهای آمینه و نیترات آمونیوم در روز وقوع سرما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار طوفان و کاهش دما در یزد

هشدار طوفان و کاهش دما در یزد