مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:502023-10-02اجتماعي

2500 هرمزگانی در «دوره های مهارتی تابستانه» آموزش دیدند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: افزون بر 2 هزار و 500 نفر از فرزندان این استان در طرح تابستانه دوره های آموزشی مهارتی شرکت کردند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: افزون بر 2 هزار و 500 نفر از فرزندان این استان در طرح تابستانه دوره های آموزشی مهارتی شرکت کردند.

محمد بذرافشان روز دوشنبه (دهم مهرماه) در خصوص طرح تابستانه فنی و حرفه ای هرمزگان اظهار کرد: افراد در سنین 12 تا 18 سال می توانستند در این دوره ها شرکت کنند که از 15 تیرماه تا 15 شهریور ماه برقرار بود.

وی ادامه داد: 12 تا 15 ساله ها به عنوان مهارت آموزان و 15 تا 18 سال به عنوان کارآموزان شرکت کردند و کسانی که سن شان به 18 سال برسد می توانند در آزمون های ادواری شرکت کرده و گواهینامه مهارت دارای ارزش ترجمه و اعتبار بین المللی دریافت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان اضافه کرد: شهرستان های جاسک، بندرعباس و میناب بیشترین استقبال را از دوره های مهارتی تابستانه داشتند و در گروه برادران رشته های نصب و تعمیر آیفون های تصویری، تهویه و تبرید، سیم کشی ساختمان ها و صنعت بیشترین متقاضیان را داشت و در بخش خواهران هم رشته های صنعت پوشاک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع غذایی دارای بیشترین تعداد شرکت کنندگان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 هرمزگانی در «دوره های مهارتی تابستانه» آموزش دیدند

2500 هرمزگانی در «دوره های مهارتی تابستانه» آموزش دیدند