مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-30فرهنگي

بافق میزبان برپایی دومین جشن مهر سینمای ایران شد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: دومین جشن مهر سینمای ایران دوشنبه 10 مهرماه در شهرستان بافق برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید عباس دهقان از برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران به میزبانی استان یزد خبر داد و گفت: این جشن به مناسبت روز ملی سینما و به منظور تکریم سینماگران پیشکسوت، هنرمندان ایثارگر سینمایی، هنرمندان سینمایی دارای امتیاز و هنرمندان شاخص سینمایی استان، برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای شعار عدالت فرهنگی، تمرکز زدایی و در سایه امیدآفرینی و بسترسازی برای هنرمندان شهرستانی، امسال برآن شدیم تا برنامه جشن مهر سینمای ایران را در یکی از شهرستان های استان برگزار کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در همین راستا جوانان تأثیرگذار، توانا و فعال در عرصه انتقال دانش و آموزش های سینمایی، شناسایی و معرفی می شوند تا پس از ارزیابی برگزیدگان، در آیین جشن مهر سینما از آنان تجلیل شود.

دهقان اذعان کرد: برنامه مهر سینمای ایران توسط سازمان سینمایی کشور با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در مناطق مختلف کشور با اهداف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافق میزبان برپایی دومین جشن مهر سینمای ایران شد

بافق میزبان برپایی دومین جشن مهر سینمای ایران شد