مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-09فرهنگي

جشنواره انگور کندوله و سیب سرتخت برگزار می شود


معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تدارک برگزاری اولین جشنواره انگور کندوله و سیب سرتخت در شهرستان صحنه خبر داد.

- جشنواره "انگور کندوله" و "سیب سرتخت" برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تدارک برگزاری اولین جشنواره انگور کندوله و سیب سرتخت در شهرستان صحنه خبر داد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری این جشنواره، اظهارکرد: اولین جشنواره انگور کندوله و سیب سرتخت، پنجشنبه این هفته(20 مهر) در روستای کندوله شهرستان صحنه برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این جشنواره را یک روزه اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه انگور و سیب از برندهای مهم شهرستان صحنه هستند که شهرتی قابل توجه در سطح کشور دارند، برای همین برگزاری این جشنواره در دستورکار قرار گرفت.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در این جشنواره ضمن معرفی انگور کندوله و سیب سرتخت به گردشگران و آموزش ترویجی به کشاورزان، محصولات تولیدی نیز در قالب یک نمایشگاه عرضه و به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: با تورهای گردشگری داخل استان و دیگر مناطق کشور هماهنگی صورت گرفته تا حضور خوب گردشگران را در این مراسم داشته باشیم و برآورد می شود بیش از هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انگور کندوله و سیب سرتخت برگزار می شود

جشنواره انگور کندوله و سیب سرتخت برگزار می شود