مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-08حوادث

کشف نیم تن بذر خشخاش قبل از ورود به ایران


مرزداران پل ابریشم در مرز «میلک» حوزه مرزی زابل در حین کنترل خودروهای ترانزیتی ورودی به کشورمان، به یک دستگاه خودروی اسکانیا تانکردار مظنون شدند.

- مرزداران پل ابریشم در مرز میلک حوزه مرزی زابل در حین کنترل خودروهای ترانزیتی ورودی به کشورمان، به یک دستگاه خودروی اسکانیا تانکردار مظنون شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از نیم تُن بذر خشخاش در مرزهای سیستان قبل از ورود به کشور خبر داد.

  سردار رضا شجاعی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: مرزداران پل ابریشم در مرز میلک حوزه مرزی زابل در حین کنترل خودروهای ترانزیتی ورودی به کشورمان، به یک دستگاه خودروی اسکانیا تانکردار مظنون شدند.

  وی افزود: مرزبانان در بازرسی از این خودروی اسکانیا 18 قطعه لوازم قطعات خودروی سنگین و تعداد زیادی کیسه حاوی بذر گیاه شامل مقدار 674 کیلوگرم بذر خشخاش و شاهدانه را کشف و توانستند با اجرای یک عملیات موفقیت آمیز مانع از ورود مقادیر قابل توجهی بذر خشخاش به داخل کشور شوند.

  فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن هشدار به قاچاقچیان، بر عزم جدی نیروهای مرزبانی در برخورد مقتدرانه با انجام هرگونه شرارت و تحرکات سوء در مرزهای استان تأکید کرد و گفت: مرزبانان ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه اسکانیا، تلاش آنان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نیم تن بذر خشخاش قبل از ورود به ایران

کشف نیم تن بذر خشخاش قبل از ورود به ایران