مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-24بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین: اسراییل سعی دارد منطقه را به مرحله خشونت بکشاند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نبیل ابوردینه» سخنگوی رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (یکشنبه)، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با اجازه به شهرک نشینان برای ورود به مسجد الاقصی و حمله به اردوگاه «نور شمس» در شمال کرانه باختری منطقه را .

- سخنگوی رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به جنایت سحرگاه امروز (چهارشنبه) نیرو های رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری، گفت اسراییل سعی دارد منطقه را به مرحله خشونت بکشاند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نبیل ابوردینه سخنگوی رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (یکشنبه)، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با اجازه به شهرک نشینان برای ورود به مسجد الاقصی و حمله به اردوگاه نور شمس در شمال کرانه باختری منطقه را بار دیگر به مرحله خشونت می کشاند.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد امروز، با ورود ناگهانی به اردوگاه آوارگان فلسطینی عین شمس در شمال کرانه باختری و درگیری با فلسطینیان، 2 جوان را به شهادت رساند.

سخنگوی رییس تشکیلات خودگردان این اقدام تنش زای خطرناک علیه مردم [فلسطین]، سرزمین و مقدساتشان و تداوم کشت و کشتار های روزانه که آخرین مورد آن جنایت کشتار بی رحمانه دو جوان در سحرگاه امروز به نام های سید فرحان ابو علی (21 ساله) و عبدالرحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین: اسراییل سعی دارد منطقه را به مرحله خشونت بکشاند

تشکیلات خودگردان فلسطین: اسراییل سعی دارد منطقه را به مرحله خشونت بکشاند