مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-11سياسي

خسروپناه: در راهبری و گفتمان سازی طب سنتی ضعیف عمل کرده ایم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه توصیف دقیقی از طب سنتی نداریم، گفت: در راهبری و گفتمان سازی طب سنتی ضعیف عمل کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نشست بررسی سند گیاهان دارویی و طب سنتی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس کمیسیون اصل نود مجلس، دبیر فرهنگستان علوم، رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم روز گذشته در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در نشست بررسی زاوایای طب سنتی اظهار کرد: حوزه فعالیت شورای عالی انقلاب فرهنگی چهار عرصه علم، فناوری، فرهنگی و اجتماعی را شامل می شود و اسنادی که نوشته می شود در این حوزه ها هستند.

وی با بیان اینکه چهار ماموریت شورای عالی انقلاب فرهنگی راه بینی، راهبردی، راهبری و راه سنجی است، بیان کرد: یکی از حوزه های مربوط به علم، علوم پزشکی و سلامت است و یکی از زیرمجموعه های این علم، طب سنتی است.

خسروپناه با اشاره به ستادهای شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در ستاد علم و فناوری، کمیسیون سلامت و پزشکی و در ذیل آن میزهایی را تعریف کردیم که یکی از این میزها، طب سنتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: در راهبری و گفتمان سازی طب سنتی ضعیف عمل کرده ایم

خسروپناه: در راهبری و گفتمان سازی طب سنتی ضعیف عمل کرده ایم