مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:512023-10-04اقتصادي

نصب 31 هزار کنتور هوشمند در آذربایجان غربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در مجموع حدود یک میلیون و 439 هزار کنتور در سطح استان وجود دارد که به دو گروه دیماندی و غیردیماندی تقسیم میشوند، اظهار کرد: تمامی کنتورهای دیماندی تبدیل به کنتور هوشمند شده اند و تا به امروز در مجموع 31 هزار و 307 دستگاه کنتور هوشمند نصب شده که از این تعداد 29 هزار و 759 کنتور آنلاین و قابل قرائت هستند و همچنین 24 هزار و 59 کنتور قابل مدیریت و کنترل از راه دور می باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی عنوان کرد: از میان کنتورهای موجود، کنتورهای کشاورزی در اولویت تعویض به کنتورهوشمند قرار گرفتند و تا اواخر آبان ماه سال جاری مقرر گردیده کلیه کنتورهای کشاورزی در سطح استان به منظور کمک به مدیریت بار شبکه و همچنین جهت مدیریت منابع آبی تبدیل به کنتور هوشمند شوند.

کیامهر گفت: کنتورهای کشاورزی که در اولویت تعویض به کنتور هوشمند قرار گرفتند تا کنون در بخش چاه های آب کشاورزی 12 هزار و 21 کنتور و در سایر مشترکین کشاورزی نیز حدود 2 هزار و 659 دستگاه کنتور هوشمند نصب شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بعد از هوشمندسازی کنتورهای بخش کشاورزی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نسبت به هوشمندسازی کنتورهای مشترکین بخش صنعتی به تعداد 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 31 هزار کنتور هوشمند در آذربایجان غربی

نصب 31 هزار کنتور هوشمند در آذربایجان غربی