مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-27حوادث

مرد طلبکار قربانی توطئه 2 شرخر شد


مرد طلبکار که برای پس گرفتن 300 میلیون تومان طلب خود از مدیر یک شرکت دو شرخر اجیر کرده بود نمی دانست قربانی توطئه آنها خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چند روز قبل مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن دوستش خبر داد و گفت: یکی از دوستانم مدیر یک شرکت خصوصی است امروز با او قرار ملاقات داشتم، اما به محض اینکه به محل قرار رسیدم، دو مرد که ماسک پزشکی سیاه به چهره داشتند، سوار بر خودرو پرایدی به عمد به آیینه خودرو پرشیا دوستم زدند و تصادف ساختگی راه انداختند.

چون خودرو دوستم صفر بود خیلی ناراحت و عصبانی شدمن بلافاصله از ماشین پیاده شدم و دوستم هنوز پیاده نشده بود که آنها به سرعت برق سوار شده و ماشین را همراه با دوستم ربودند.

با شکایت مرد جوان تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و با حضور تیم تحقیق در محل و بازبینی دوربین های مداربسته محل آدم ربایی، صحنه ربودن مدیر شرکت به دست آمد.

رهایی مدیر شرکت در حالی که تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان ادامه داشت، حراست یکی از بیمارستان های پایتخت از حضور مرد جوانی خبر داد که برای درمان به بیمارستان آمده و مدعی شده که مورد ربایش قرار گرفته است.

به دنبال این تماس کارآگاهان اداره آگاهی راهی بیمارستان شده و در بررسی ها مشخص شد مرد جوان، همان مدیر ربوده شده شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد طلبکار قربانی توطئه 2 شرخر شد

مرد طلبکار قربانی توطئه 2 شرخر شد