مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-04اجتماعي

انتقال 4 راس گوزن زرد ایرانی به سایت فندقلوی نمین


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: چهار راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز استان مازندران به سایت فندقلوی شهرستان نمین انتقال داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن قاسم پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست، استان اردبیل به عنوان یکی از مراکز تکثیر و برای احیاء گونه ی در معرض خطر انقراض گوزن زرد ایرانی انتخاب شده است و در اولین مرحله در اسفندماه سال گذشته 4 راس گوزن زرد ایرانی به سایت فندقلوی نمین منتقل شد.

وی افزود: در مرحله ی دوم انتقال این گونه، تعداد 4 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز استان مازندران به سایت فندقلوی شهرستان نمین انتقال داده شد.

  تعداد گوزن زرد ایرانی در سایت فندقلو به 12 راس می رسد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در گام بعدی و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده تعداد 4 راس دیگر طی هفته آینده از استان ایلام به استان اردبیل منتقل خواهد شد تا تعداد این گونه در سایت فندقلو به 12 راس برسد.

قاسم پور با ابراز رضایت از وضعیت گوزن زرد ایرانی در سایت فندقلو، اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به شرایط مساعد زیستگاه فندقلو، شاهد تکثیر این گونه در منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 4 راس گوزن زرد ایرانی به سایت فندقلوی نمین

انتقال 4 راس گوزن زرد ایرانی به سایت فندقلوی نمین