مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:052023-09-30حوادث

رد خون در جاده های آذربایجان غربی!


صدای زجه زنی، کل بیمارستان را پر کرده بود و کودکی که از چارقد زنی دیگر آویزان بود و به پهنای صورت می گریست و می پرسید، بابا کجاست؟! - ایسنا/آذربایجان غربی صدای زجه زنی، کل بیمارستان را پر کرده بود و کودکی که از چارقد زنی دیگر آویزان بود و به پهنای صورت می گریست و می پرسید، بابا کجاست؟! صدای ناله ی مادر، بی تابی های یک پدر و یا گریه های بی امان کودکی در غم والدینش همیشه دلخراش بوده و تنها یک لحظه غفلت این فاجعه را ببار می آورد.

از گذشتگان دور که جاده احداث شد و ماشین اختراع شد، تصادف همواره با جاده ها عجین بوده اما داستان تکراری و غم انگیز تصادف در جاده های آذربایجان غربی هرگز برای آنان که عزیزی از دست می دهند شنیدنی نیست.

وقوع 215 فقره تصادف جاده ای در استان طی تابستان امسال و حادثه دیدن 795 نفر در این حوادث، گواه وقوع فاجعه بزرگی در این جاده ها است که تامل برانگیز است.

واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور ارومیه _سرو با 4 مصدوم براساس اعلام جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ساعت 18:45 دقیقه روز دوشنبه 3 مهر ماه 1402؛ در محور ارومیه _سرو، تصادف خودروی پژو به مرکز EOCهلال احمر استان گزارش شد که 4 مصدوم برجای گذاشت.

تصادف یک دستگاه پژو 405 با پژو پارس، 3 مصدوم بر جای گذاشت ساعت 16:10 روز چهارشنبه 5 مهر ماه 1402 برخورد یک دستگاه پژو 405 و پژو پارس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد خون در جاده های آذربایجان غربی!

رد خون در جاده های آذربایجان غربی!