مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-14اجتماعي

بازدید از موزه های کرمان برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان از 20 تا 27 مهرماه جاری برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است.

- ایسنا/کرمان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان از 20 تا 27 مهرماه جاری برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است.

مجتبی شفیعی امروز 22 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بازدید رایگان کارکنان نیروی انتظامی و خانواده های آنان از اماکن تاریخی و موزه های استان کرمان به منظور قدردانی از پرسنل ناجا و به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه ریزی شده است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه هر سال با همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت میراث فرهنگی، اقدامات مشترکی در راستای حراست از محوطه های باستانی و اماکن تاریخی استان کرمان انجام می شود، افزود: بدون همکاری نیروی انتظامی حفاظت از این آثار گرانبها میسر نیست.

او با اشاره به کشفیات آثار تاریخی و دستگیری قاچاقچیان و حفاران غیرمجاز طی سال های گذشته در استان کرمان، بیان کرد: همکاری نیروی انتظامی با یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمان قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه های کرمان برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است

بازدید از موزه های کرمان برای کارکنان نیروی انتظامی رایگان است