مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-12سياسي

حداد عادل: عملیات طوفان الاقصی از زمان به وجود آمدن رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: این حادثه تاکنون و در طی 75 سالی که از به وجود آمدن رژیم جعلی صهیونیستی گذشته، سابقه نداشته و همانطوری که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند یک شکست ترمیم ناپذیر برای صهیونیست ها به ثبت رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست شورای مرکزی ائتلاف که چهارشنبه (19 مهر) برگزار شد، با اشاره به بیانیه ائتلاف در حمایت و همراهی با مقاومت فلسطین که در ساعات ابتدایی عملیات طوفان الاقصی منتشر شد، به تحلیل وقایع رخ داده اخیر پرداخت.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به این مسئله که عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین مسئله اصلی و اولویت جهان اسلام است گفت: این حادثه تاکنون و در طی 75 سالی که از به وجود آمدن رژیم جعلی صهیونیستی گذشته، سابقه نداشته و همانطوری که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند یک شکست ترمیم ناپذیر برای صهیونیست ها به ثبت رسانده است.

حدادعادل با بیان اینکه یکی از مهم ترین تفاوت های عملیات اخیر با گذشته این بود که ضربه مقاومت به صهیونیست ها قوی تر و قدرت تهدیدکنندگی بیشتری داشت گفت: وقتی ما به جنگ سال شصت و هفت مراجعه می کنیم و جنگ های بعدی و حوادث دهه های اخیر، می بینیم که اسراییلی ها تعداد کشته ها و اسیرانشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: عملیات طوفان الاقصی از زمان به وجود آمدن رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است

حداد عادل: عملیات طوفان الاقصی از زمان به وجود آمدن رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است