مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-26سياسي

انتقال جشنواره شیره پزی ملایر از «مانیزان» به «ازناوله»


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملایر از برگزاری سیزدهمین جشنواره آیین شیره پزی ملایر در روستای توریستی ازناوله خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملایر از برگزاری سیزدهمین جشنواره آیین شیره پزی ملایر در روستای توریستی ازناوله خبر داد.

داریوش صفاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره شیره پزی مانیزان در سال 1390 به ثبت ملی رسیده و تاکنون 12 دوره در روستای مانیزان برگزار شده است اما این جشنواره امسال در روستای ازناوله برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره روز پنجشنبه ششم مهرماه ساعت 15:30 در روستای توریستی ازناوله واقع در ورودی دره جهانی جوزان برگزار می شود، گفت: امسال این جشنواره با هدف معرفی روستاهای دره جهانی جوزان، ایجاد تنوع و بازار رقابتی فروش محصولات انگور در ازناوله برگزار می شود.

صفاری بیان کرد: از طرفی دهیار و شورای مانیزان امسال تمایل زیادی به برگزاری جشنواره در این روستا نداشتند و در جلسه هماهنگی برای برگزاری جشنواره اعلام کردند که توانایی برگزاری جشنواره را ندارند.

وی ادامه داد: حتی 24 ساعت به دهیار و شورای مانیزان فرصت دادیم که در صورت تمایل برای برگزاری جشنواره در این روستا اعلام آمادگی کنند اما پس از گذشت 48 ساعت خبری نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال جشنواره شیره پزی ملایر از «مانیزان» به «ازناوله»

انتقال جشنواره شیره پزی ملایر از «مانیزان» به «ازناوله»