مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 06:302023-09-30سياسي

آثار ارزشمند و شاگردان علمی دو میراث گرانبهای علامه حسن زاده آملی هستند


اگر آیت الله حسن زاده آملی به ظاهر در بین ما نیستند ولی باید از آثار ارزشمند و شاگردان بزرگوار به عنوان دو میراث گرانبهای شان بهره بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت السلام عبدالله حسن زاده آملی در دومین سالگرد ارتحال ملکوتی عارف واصل، علامه ذوفنون و سالک توحیدی حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی، در زادگاهش روستای ایرا بخش لاریجان، اظهار کرد: اگر در دومین سالگرد آن عالم وارسته خیل عظیمی از مردان، زنان، نسل جوان، نوجوانان، علما و اندیشمندان را از سراسر کشور شاهد هستیم به این دلیل است که همه به خاطر یک عالم برجسته و اعلام وفاداری به میراث حضرت علامه ذوفنون گردهم آمدند.

وی افزود: آنچه که آیت الله حسن زاده آملی برای ما باقی گذاشت بسیار ارزشمند هستند و باید از این میراث گرانبها استفاده کرد.

فرزند آیت الله حسن زاده آملی با بیان اینکه میراث حضرت علامه برای ما دو پیز است که باید نخست به آثار پرمحتوا و ارزشمندش اشاره کرد که هر کس به اندازه توان خود از آنها استفاده می کند.

وی ادامه داد: دومین میراث که بالاتر از آثار مکتوب بوده شاگردان بزرگوار و اندیشمندشان هستند که بزرگترین میراث تلقی می شوند زیرا آثار مکتوب باید برای ما حرف بزنند، صحبت باز کنند و به حرف بیایند البته افرادی باید باشند تا آثار را به حرف بیاورده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار ارزشمند و شاگردان علمی دو میراث گرانبهای علامه حسن زاده آملی هستند

آثار ارزشمند و شاگردان علمی دو میراث گرانبهای علامه حسن زاده آملی هستند