مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-18بين الملل

اسراییل قصد نسل کشی دارد/ غزه به گورستان صهیونیست ها تبدیل می شود


فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان گفت: اسراییل به دنبال نسل کشی فلسطینی ها و محو فلسطین است، اما شک نداشته باشید که سرانجام این صهیونیست ها خواهند بود که نابود خواهند شد و از روی نقشه جهان محو می شوند.

- ایسنا/اصفهان فرمانده قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) اصفهان گفت: اسراییل به دنبال نسل کشی فلسطینی ها و محو فلسطین است، اما شک نداشته باشید که سرانجام این صهیونیست ها خواهند بود که نابود خواهند شد و از روی نقشه جهان محو می شوند.

سردار جواد استکی در گفت وگو با ایسنا درباره جنایت شب گذشته صهیونیست ها در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در غزه که منجر به کشته شدن صدها فلسطینی شد، اظهار کرد: جنایت بزرگ دیشب صهیونیست ها ثابت کرد که این رژیم ضد بشری به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیست.

این جنایات از روی استیصال رژیم جعلی اسراییل است، چراکه در میدان جنگ از رزمندگان فلسطینی شکست خوردند و برای جبران این شکست خفت بار دست به کشتار بی رحمانه زنان، کودکان و بیماران می زنند.

وی افزود: جنایت صهیونیست ها در بمباران بیمارستانی در غزه در جهان بی سابقه است به طوری که در طول جنگ های جهانی اول و دوم هم هیچ بیمارستانی مورد هدف قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل قصد نسل کشی دارد/ غزه به گورستان صهیونیست ها تبدیل می شود

اسراییل قصد نسل کشی دارد/ غزه به گورستان صهیونیست ها تبدیل می شود