مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-21ورزشي

وزیر ورزش: 2 سند مهم با محوریت آموزش و پرورش تا 2 ماه آینده رونمایی می شود


2 سند معتبر و مهم با محوریت آموزش و پرورش داریم که حداکثر در 2 ماه آینده در شورای عالی ورزش با حضور رییس جمهور رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در آیین آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور که در مدرسه شهید دستغیب منطقه 9 تهران برگزار شد، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: هدف از حضورمان در این مراسم، این است که بگوییم اگر بخواهیم ورزش، توسعه پیدا کند، استعدادهای نهفته ورزشی را شکوفا و بارور کنیم، ورزش حرفه ای خوبی داشته باشیم و به معنای واقعی سلامت جامعه را بیمه کنیم، راهی جز راه آموزش و پرورش و مدرسه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 16.

5 میلیون دانش آموز، 16.

5 میلیون استعداد است که می توانند ایران قوی و سربلند بسازند، افزود: اعتقاد قلبی و راسخ دارم هرچه بیشتر بتوانیم همکاری های مشترک مان را با وزارت آموزش و پرورش بیشتر کنیم، در همه ابعاد ورزش قهرمانی، حرفه ای و همگانی و حتی اخلاق و معنویت موفق خواهیم بود؛  بر این اساس تمام فعالیت های ما حول محور آموزش و پرورش خواهد بود.

  هاشمی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم مسابقات مان را به معنای واقعی به شکل خوبی برگزار کنیم، راهش از مسیر آموزش و پرورش است، اضافه کرد: در گذشته هرچه قهرمان داشتیم و همچنین فضای تیم های ملی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: 2 سند مهم با محوریت آموزش و پرورش تا 2 ماه آینده رونمایی می شود

وزیر ورزش: 2 سند مهم با محوریت آموزش و پرورش تا 2 ماه آینده رونمایی می شود