مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-04اجتماعي

محدودیت های ترافیکی چالوس و آزادراه تهران - شمال در روزهای آینده


مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در روزهای جمعه و شنبه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

- مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در روزهای جمعه و شنبه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

ایمان محرابی نیا در گفت وگو با ایسنا، درباره محدودیت های جاده های شمالی بیان کرد: قرار بود تردد انواع وسایل نقلیه از 13 تا 24 روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع باشد همچنین با اعلام ماموران پلیس حاضر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود؛ البته چون شرایط ترافیکی روان بوده، این محدودیت فعلا اعمال نشده است.

وی ادامه داد: در روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 مهرماه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روزها، تردد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران، به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی چالوس و آزادراه تهران - شمال در روزهای آینده

محدودیت های ترافیکی چالوس و آزادراه تهران - شمال در روزهای آینده