مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:062023-10-18سياسي

برگزاری 363 دوره آموزشی در جمعیت هلال احمر استان اردبیل


معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 363 دوره آموزش عمومی و تخصصی برای 13 هزار و 331 نفر در جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید جوادزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: 363 دوره آموزشی عمومی و همگانی شامل ( کمک های اولیه 22 ساعته، آموزش آمادگی در برابر مخاطرات، آموزش مهارت های پایه داوطلبی، آموزش مبتنی بر نیاز محلی و آموزش در خانه های هلال و پادگان های نظامی) برای 12 هزار و 507 نفر و برگزاری 39 دوره  تخصصی از قبیل (عمومی امداد و نجات، حمایت های روانی، پیمایش و ناوبری) برای  824 نفر، دوره ضمن خدمت کنترل خشم و استرس برای کارکنان این جمعیت در نیمه اول سال جاری انجام شده است.

    وی ادامه داد: دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر به صورت مستمر ادامه دارد و هر بخشی اعلام کند ما آمادگی لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی را داریم.

    این مسئول در ادامه از ارائه آموزش های متنوعی در سراسر استان خبرداد و گفت: برگزاری آزمون بیانیه گام دوم انقلاب، تولید محتواهای آموزشی با موضوعات عمومی و اختصاصی و انتشار آن در فضاهای عمومی و مجازی، برگزاری دوره مربیگری پایه برای 257 نفر، دوره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 363 دوره آموزشی در جمعیت هلال احمر استان اردبیل

برگزاری 363 دوره آموزشی در جمعیت هلال احمر استان اردبیل