مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-25سياسي

همواره پیام های مثبتی از آمریکایی ها دریافت می کنیم


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پایان سفر هفت روزه خود به نیویورک اعلام کرد: همواره پیام های مثبتی از آمریکایی ها دریافت می کنیم اما بر مبنای رفتار عملی آمریکا قضاوت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، در پایان سفر هفت روزه خود و پیش از ترک خاک آمریکا در مصاحبه اختصاصی کوتاهی با خبرنگار ایرنا در نیویورک افزود که در گفتگو با بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها را بررسی کرده است.

وزیر خارجه ایران تصریح کرد: هر طرح و ابتکاری که منافع ملت ایران را به خوبی تامین کند و خطوط قرمز ما را رعایت کند و نتیجه آن لغو تحریم ها و بازگشت همه طرف ها به تعهداتشان باشد، طبعا می تواند در مرکز توجهات ما قرار بگیرد.

مشروح گفتگوی وزیر خارجه ایران با ایرنا پیش از ترک نیویورک بدین شرح است: ایرنا: بعنوان نخستین سوال، شما بعد از دیدار با آقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفتید که تبادل پیامها میان ایران و آمریکا ادامه دارد و در این سفر ملاقات های بسیاری از جمله با وزرای خارجه عمان و قطر داشتید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همواره پیام های مثبتی از آمریکایی ها دریافت می کنیم

همواره پیام های مثبتی از آمریکایی ها دریافت می کنیم