مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-29سياسي

فرودگاه یاسوج همچنان روی هوا و دستور رییس جمهور روی کاغذ


رییس جمهور محترم و استاندار دولت انقلابی بدانند که هیچگاه سرمایه گذار با خودروی شخصی با عبور از جاده های کوهستانی و با خریدن خطر و ریسک یه یک نقطه و منطقه نمی رود و سرمایه گذاری نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ این روزها از زبان مسئولان کشوری و استانی خبرهای زیادی در مورد اختصاص اعتبارات و بودجه ها برای کارهای عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد می شنویم که البته بسیاری از این خبرها و کارها رنگ واقعیت به خود گرفته است.

بزرگترین پل معلق ایران در جاده یاسوج به سی سخت به مناقصه می رود یا اینکه چیزی نمانده پیچ های تند و مارپیچ گردنه قلیانی در همین محور توسط دو تونل از بن بست خارج شود و یا اینکه می شنویم اعتبارات آنچنانی برای جاده های زمینی استان از مرکز در نظر گرفته شده  و همه این ها نشانه های خوبی از تغییر و تحول در استان است.

اما محض اطلاع رییس جمهور محترم، هیئت دولت و مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد یعنی آقای استاندار اینکه تا هنگامی یک شهر و یک مرکز استان فرودگاه درست حسابی با پروازهای متعدد به مقاصد مختلف نداشته باشد آن شهر و دیار هرگز روی توسعه را به خود نخواهد دید.

رییس جمهور محترم و استاندار دولت انقلابی بدانند که هیچگاه سرمایه گذار با خودروی شخصی با عبور از جاده های کوهستانی و با خریدن خطر و ریسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه یاسوج همچنان روی هوا و دستور رییس جمهور روی کاغذ

فرودگاه یاسوج همچنان روی هوا و دستور رییس جمهور روی کاغذ