مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-12پزشكي

عرضه شیرخشک توسط داروخانه ها در جنوب کرمان، مستلزم ارائه کد ملی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: از امروز 20 مهرماه عرضه شیرخشک عادی در داروخانه های جنوب کرمان با ثبت کد ملی و تاریخ تولد نوزاد انجام می شود.

- ایسنا/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: از امروز 20 مهرماه عرضه شیرخشک عادی در داروخانه های جنوب کرمان با ثبت کد ملی و تاریخ تولد نوزاد انجام می شود.

دکتر ابراهیم محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نحوه تهیه و توزیع شیرخشک معمولی از امروز اظهار کرد: عرضه شیرخشک عادی در داروخانه ها با ثبت کد ملی و تاریخ تولد نوزاد انجام می شود و محدودیتی در تعداد شیرخشک نداریم اما رصد می شود که بر اساس نیاز در ماه دریافت شود و همه شیرخشک ها در سامانه سازمان غذا و دارو ثبت می شوند.

بنابراین خانواده ها در مراجعه به داروخانه ها کپی شناسنامه نوزاد را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در راستای نظارت بیشتر بر توزیع شیرخشک و جلوگیری از قاچاق این فرآورده به کشورهای همسایه تاریخ تولد در سامانه ثبت می شود، افزود: برخی مواقع توزیع شیرخشک ممکن است با توجه به گروه بندی ها صورت گیرد که باعث می شود مثلاً در یک بازه زمانی یک گروه از شیرخشک کم باشد که از دید عموم به نظر کمبود شیرخشک محسوب می شود اما در واقع توزیع وجود دارد ولی ممکن است که فقط یک گروه توزیع نشده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه شیرخشک توسط داروخانه ها در جنوب کرمان، مستلزم ارائه کد ملی

عرضه شیرخشک توسط داروخانه ها در جنوب کرمان، مستلزم ارائه کد ملی