مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-20سياسي

دیدار حماسه سازان جنگی در همایش تیپ ادوات و ضد زره استان های شمالی ایران در آمل


حماسه سازان دوران جنگ تحمیلی در بیستمین همایش تیپ ادوات و ضد زره استان های شمالی ایران در سپاه ناحیه شهرستان آمل گرد هم آمدند.

- ایسنا/مازندران حماسه سازان دوران جنگ تحمیلی در بیستمین همایش تیپ ادوات و ضد زره استان های شمالی ایران در سپاه ناحیه شهرستان آمل گرد هم آمدند.

دراین همایش یک روزه که 28 مهرماه در شهرستان آمل برگزار شد، بیش از 500 نفر از سرداران، رزمنده ها و فرماندهان تیپ ادوات و ضد زره استان های گیلان، مازندران و گلستان حضور داشتند، خاطرات هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی اعضای این تیپ را مرور کردند.

خاطره گویی رزمنده ها و سخنرانی های فرماندهان این تیپ بخشی از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در همایش بیستم در شهرستان آمل بود.

مسئول برگزاری این همایش گفت: این همایش هر ساله به میزبانی یکی از شهرهای استان های شمالی کشور برگزار می شود و از همه حماسه سازان تیپ ادوات ضد زره در این مناطق حضور پیدا می کنند.

محمدحسن ستونه با برشمردن رشادت های رزمندگان لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: تیپ ادوات لشکر 25 که شامل رزمندگان واحدهای خمپاره انداز، تفنگ 106، موشکی ضد زره و مینی کاتیوشا یا 107 از دلیرمردان شمال ایران بودند که یکی از حساس ترین و مهم ترین ماموریت ها در مقابله با دشمن بعثی را بر عهده داشته و حماسه ها و از خودگذشتگی فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار حماسه سازان جنگی در همایش تیپ ادوات و ضد زره استان های شمالی ایران در آمل

دیدار حماسه سازان جنگی در همایش تیپ ادوات و ضد زره استان های شمالی ایران در آمل