مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 05:152023-09-26ورزشي

چرا رویینگ بانوان ایران در هانگژو یک مدال کمتر گرفت؟


نایب رییس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه به چه علت پیش بینی ها در خصوص کسب سه مدال در رویینگ زنان درست از آب در نیامد، توضیح داد.

- نایب رییس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه به چه علت پیش بینی ها در خصوص کسب سه مدال در رویینگ زنان درست از آب در نیامد، توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، مهین فرهادی زاد در خصوص عملکرد زنان تا پایان روز دوم نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: از روز اول بازی ها با توجه به اینکه مسابقات دختران به خصوص در تکواندو، قایقرانی و دوچرخه بیشتر بود، عزیزان و دختران ما با نقش آفرینی خود بهترین نتایج را به دست آوردند و حتی بر اساس گفته خودشان می توانستند بهتر هم باشند.

خوشحالیم که دختران شرایط خوبی را از روزهای ابتدایی ثبت کردند و این روند برای پسران هم آغاز شده است و دختران و پسران ما می توانند در ادامه نتایج بهتری هم ثبت کنند.

وی در خصوص اینکه آیا پیش بینی این عملکرد را از بانوان داشتید، گفت: پیش بینی ما بر اساس نتایج و برآورد فعالیت های ورزشی رییس فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی بود و مرکز نظارت بر تیم های ملی بر اساس حضور آن ها در مسابقات مختلف برآورد نتایج را داشتند که در جلسات فنی مورد بررسی و بحث قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رویینگ بانوان ایران در هانگژو یک مدال کمتر گرفت؟

چرا رویینگ بانوان ایران در هانگژو یک مدال کمتر گرفت؟