مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-13سياسي

فضای جدیدی در منطقه غرب آسیا حاکم خواهد شد


شرایط امروز فلسطین تاثیر مستقیم بر اوضاع منطقه خواهد داشت که موجب شکست طرح عادی سازی شده و فضای جدیدی در منطقه غرب آسیا حاکم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شکست غیرقابل ترمیم اسراییل گفت: صبحت های رهبر معظم انقلاب کلید واژه ای بسیار دقیق و مهم است که در آن نکات قابل تاملی برای همگان وجود دارد.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی امروز در بدترین شرایط ممکن در هفتاد سال اخیر به سر می برد که یکی از آنها تظاهرات 40 هفته ای ساکنین این مناطق نسبت به سیاست های داخلی است.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه تنها در عرض یک هفته بیش از 700 هزار نفر در تل آویو در اعتراض به فساد و دیکتاتوری کابینه نتانیاهو بن خیابان ها آمدند، اضافه کرد: اسراییل با این شرایط بحرانی ضربه سنگین دیگری در قالب طوفان الاقصی دریافت کرد که یک بار دیگر اقتدار پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را عیان کرد و آن را به سخره گرفت.

وی تصریح کرد: این عملیات نشان داد که سیستم اطلاعاتی اسراییل دارای حفره های فراوانی است که به راحتی میتوان از آن برای زدن ضربات متعدد و اساسی بهره جست.

حجت الاسلام جعفر رحیمی خاطرنشان کرد: در پوشالی بودن قدرت رژیم اسراییل همین بس که این رژیم به هیچ عنوان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای جدیدی در منطقه غرب آسیا حاکم خواهد شد

فضای جدیدی در منطقه غرب آسیا حاکم خواهد شد