مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-27ورزشي

دیدار تراکتوری با قهرمان تکواندوی آسیا


مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به دیدار نائب قهرمان تکواندوی آسیا رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی وحیدزاده مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به دیدار نائب قهرمان تکواندوی نونهالان آسیا رفت و در دیدار صمیمی با خانواده پینار لطفی زاده اظهار کرد: به خداوند متعال توکل کن و راهت را ادامه بده و از هیچ ناملایمتی هراسی نداشته باش که هیچ کار خداوند بی حکمت نیست و بدان که همیشه و همه جا در کنار پدر و مادرت ما نیز پشتیبان و همراهت خواهیم بود.

وی با اشاره به تصویری که از این دختر موفق ایرانی با پرچم ایران بر روی دوش در حین مسابقات دیده بود اظهار داشت: وقتی پرچم سه رنگی ایران اسلامی مان را روی دوشهای دختر ایرانی خودمان دیدم احساس غرور، شعف و سرافرازی را درک کردم که برای تک تک ما مایه مباهات و افتخار است.

وحیدزاده ضمن یادآوری خون هزاران شهیدی که برای حفظ این پرچم و آب خاک داده شده از پینار لطفی زاده خواست در کنار تحصیل و سایر مراحل زندگی به ورزش هم نگاه حرفه ای داشته باش تا در سایه موفقیتهای شما دختران و فرزندان عزیز این سرزمین زرع خیز پیش شهدا سربلند باشیم.

وحیدزاده گریزی هم به قهرمانان گذشته این رشته زد و موضوع جالبی را به لطفی زاده در باب دعای خیر مردم عزیزمان اذعان و عنوان کرد: ورزشکاران موفقی در گذشته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تراکتوری با قهرمان تکواندوی آسیا

دیدار تراکتوری با قهرمان تکواندوی آسیا