مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-30اقتصادي

ظرفیت گردشگری قشم معادل 13 استان کشور است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، غلامرضا خلیلی نیا معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور امروز در نشست فعالان حوزه گردشگری با محوریت گردشگری، سرمایه گذاری سبز و توسعه پایدار در جزیره قشم، گفت: مناطق آزاد هرساله میزبان گردشگران با جمعیتی 12 برابر جمعیت ساکن خود هستند و جاذبه های گردشگری بکری در حوزه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی دارند.

وی توسعه زیرساخت ها را لازمه ارتقا صنعت گردشگری در مناطق دانست و افزود: در رویکرد جدید این معاونت، گسترش عدالت، تقویت هویت ایران اسلامی و بومی، گردشگری خانواده، تنوع بخشی به صنعت گردشگری، تقویت نگاه تخصصی و جهانی به این صنعت و فعال سازی گردشگری بین مناطق مورد نظر است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور همچنین از طرح یامال به عنوان طرحی قابل تقدیر در حوزه گسترش عدالت و معرفی هویت اسلامی و بومی یاد کرد ادامه داد: منطقه آزاد قشم با ظرفیت بالایی که در بخش های مختلف گردشگری دارد در حوزه صنایع دستی و بومگردی ها بسیار موفق عمل کرده و به تنهایی توان برابری با 13 استان کشور را از نظر جاذبه های گردشگری دارد.

  اقدامات قابل تقدیر منطقه آزاد قشم در حوزه گردشگری یحیی نقی زاده محجوب، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور نیز در این جلسه با اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گردشگری قشم معادل 13 استان کشور است

ظرفیت گردشگری قشم معادل 13 استان کشور است