مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:452023-09-25سياسي

مردم تهران با امام زمان(عج) بیعت کردند + فیلم


همزمان با روز نهم ربیع الاول روز به امامت رسیدن امام زمان(عج)، با حضور پرشور مردم و مداحان اهل بیت(ع) جشنی با عنوان «عید بیعت» در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شد.

- همزمان با روز نهم ربیع الاول روز به امامت رسیدن امام زمان(عج)، با حضور پرشور مردم و مداحان اهل بیت(ع) جشنی با عنوان عید بیعت در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن بیعت امروز دوشنبه (3 مهر) با حضور پرشور مردم و مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت امامت حضرت ولی عصر(عج) در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم خادمان مسجد جمکران حضور پیدا کرده و به مدیحه سرایی پرداختند و در ادامه مداحان اهل بیت(ع) با خواندن مولودی و قرائت دعای قنوت عید فطر، ظهور حضرت حجت(عج) را مسئلت کردند.

در این فیلم مدیحه سرایی مهدی رسولی را ببینید: همچنین حسین طاهری نیز دقایقی حاضران را به فیض رساند که می بینید: فرد منتظر در جامعه باید کنشگر باشد/ صندلی مسئولین نظام اسلامی باید داغ باشد در بخشی از این مراسم، علی اکبر رائفی پور با اشاره به ویژگی های جامعه منتظر اظهار کرد: اساسا جامعه منتظر خود را شبیه امام زمان(عج) می کند، در واقع کسی که منتظر باشد خودش هم مصلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تهران با امام زمان(عج) بیعت کردند + فیلم

مردم تهران با امام زمان(عج) بیعت کردند + فیلم