مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-05سياسي

آیین بزرگداشت شهید اسماعیل لجم اورک در ایذه برگزار می شود


آیین بزرگداشت سردار شهید اسماعیل لجم اورک از شهدای شاخص بسیج اصناف با حضور اقشار مختلف مردم در زادگاهش شهر ایذه برگزار می شود.

- این برنامه روز پنج شنبه 13 مهرماه سال 1402 از ساعت 15 آغاز می شود و تا ساعت 17 ادامه دارد که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و جوانان خوزستانی در آن شرکت می کنند.

آیین بزرگداشت سردار شهید اسماعیل لجم اورک از شهدای شاخص بسیج اصناف در کنار تربت پاکش در گلستان شهدای روضه الزهرا(س) ایذه برگزار می شود که حاضران یاد و خاطره این رزمنده رشید دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارند.

این برنامه به مناسبت نخستین سالگرد رجعت پیکر پاک و مطهر سردار شهید اسماعیل لجم اورک از شهدای شاخص بسیج اصناف کشور برگزار خواهد شد.

همچنین آیین بزرگداشت دیگری نیز به مناسبت سالگرد رجعت پیکر مطهر سردار شهید اسماعیل لجم اورک از شهدای شاخص شهرستان ایذه روز پنج شنبه 13 مهرماه از ساعت 18 در مسجد جامع ایذه برگزار خواهد شد که جمعی از مردم و مسوولان محلی در آن حضور می یابند.

سردار شهید اسماعیل لجم اورک در 27 شهریورماه سال 1337 در روستای رمه چر شهرستان ایذه دیده به جهان گشود و در سال 1352 به خاطر فعالیتش در گروه المهدی(عج) به وسیله ساواک دستگیر شد ولی دست از فعالیت برنداشت و تا پیروزی انقلاب اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت شهید اسماعیل لجم اورک در ایذه برگزار می شود

آیین بزرگداشت شهید اسماعیل لجم اورک در ایذه برگزار می شود