مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-04سياسي

برگزاری یادواره شهدای حماسه خلیج فارس با حضور وزیر کشور


فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: یادواره شهید مهدوی و همرزمانش از شهدای حماسه خلیج فارس، 13 مهرماه در روستای بحیری شهرستان دشتی استان بوشهر با حضور وزیر کشور و مداحی صادق آهنگران برگزار می شود.

- ایسنا/بوشهر فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: یادواره شهید مهدوی و همرزمانش از شهدای حماسه خلیج فارس، 13 مهرماه در روستای بحیری شهرستان دشتی استان بوشهر با حضور وزیر کشور و مداحی صادق آهنگران برگزار می شود.

سردار رمضان زیراهی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز شهادت نادر مهدوی و همرزمانش در آب های نیلگون خلیج فارس، اظهار کرد: یکی از حماسه های ماندگار دوران دفاع مقدس، 16 مهرماه سال 1366 در خلیج فارس به وقوع پیوست که طی آن شهید نادر مهدوی و همرزمانش بی نظیرترین عملیات بر علیه آمریکایی ها در یک مقطع مهم جنگ آفریدند.

وی افزود: هر سال در زادگاه این شهید در روستای بحیری شهرستنان دشتی استان بوشهر بزرگداشتی برگزار می شود تا به ابعاد این عملیات مهم نگاه ویژه ای شود.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امسال این مراسم با حضور وزیر کشور و صادق آهنگران از مداحان انقلاب روز پنجشنبه 13 مهرماه از ساعت 19:30 دقیقه در روستای بحیری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای حماسه خلیج فارس با حضور وزیر کشور

برگزاری یادواره شهدای حماسه خلیج فارس با حضور وزیر کشور