مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-15سياسي

نقش انکارناپذیر معتمدین به عنوان نماد مشارکت پذیری در ارتباط مردم با پلیس


فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: تعامل با معتمدین پلیس و استفاده از ظرفیت آن ها که حلقه ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از اولویت های فراجا در برقراری نظم و امنیت پایدار برای شهروندان است.

- ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: تعامل با معتمدین پلیس و استفاده از ظرفیت آن ها که حلقه ارتباطی بین پلیس و مردم هستند از اولویت های فراجا در برقراری نظم و امنیت پایدار برای شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه 23 مهر ماه در نشست هم اندیشی و تعاملی معتمدین محلی ، پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی را محور اقدامات پلیس دانست و گفت: موفقیت در این عرصه ، مستلزم مشارکت و همدلی مردم و حمایت سازمان های فرهنگی و اجتماعی از عوامل انتظامی است.

وی دهیاران و معتمدین محلی را بازوان توانمند پلیس در افزایش احساس امنیت روستاییان و پیشگیری از جرایم در جامعه روستایی معرفی کرد و خاطر نشان کرد: دهیاران و معتمدان با توسعه آموزش های همگانی و دعوت روستاییان به کاربردی کردن هشدارهای انتظامی می توانند نقش مهمی را در پیشگیری از جرایم و ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن تشریح برخی اقدامات مشترک پلیس و دهیاری ها در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی بیان کرد: ارتقاء امنیت روستاهای شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش انکارناپذیر معتمدین به عنوان نماد مشارکت پذیری در ارتباط مردم با پلیس

نقش انکارناپذیر معتمدین به عنوان نماد مشارکت پذیری در ارتباط مردم با پلیس