مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-17بين الملل

تماس تلفنی بایدن با السیسی پیش از سفر به تل آویو


کاخ سفید با انتشار دو بیانیه جداگانه، از تماس تلفنی رییس جمهور آمریکا با همتای مصری خود و برنامه سفر چهارشنبه (فردا) او به فلسطین اشغالی و اردن با موضوع غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که جو بایدن رییس جمهور آمریکا قرار است به منظور اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کند، او با همتای مصری خود درباره تحولات غزه تماس تلفنی برقرار کرد.

کاخ سفید با انتشار دو بیانیه جداگانه، توضیحاتی درباره رایزنی تلفنی رییس جمهور آمریکا با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و همچنین برنامه بایدن برای سفر به منطقه ارائه داد.

کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید در یک بیانیه اعلام کرد که بایدن روز چهارشنبه هجدهم اکتبر به فلسطین اشغالی سفر می کند و بعد از این سفر به پایتخت اردن رفته و با پادشاه این کشور، رییس جمهور مصر و رییس تشکیلات خودگردان دیدار خواهد کرد.

به گفته سخگوی کاخ سفید، سفر بایدن به فلسطین اشغالی به منظور نشان دادن حمایت قاطع از اسراییل در مواجهه با حمله تروریستی وحشیانه حماس و مشورت کردن درباره اقدامات بعدی انجام می شود.

کارین ژان پی یر درباره سفر بایدن به اردن و دیدار با ملک عبدالله دوم، عبدالفتاح السیسی و محمود عباس اعلام کرد که رییس جمهور آمریکا بار دیگر تاکید خواهد کرد که حماس از حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی بایدن با السیسی پیش از سفر به تل آویو

تماس تلفنی بایدن با السیسی پیش از سفر به تل آویو