مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 18:152023-09-25اقتصادي

سهمیه 32 هزار واحدی ایلام از نهضت ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: سهمیه چهار ساله استان ایلام برای احداث واحدهای پروژه مسکن ملی بیش از 32 هزار واحد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام سعید هژبری امروز در حاشیه نشست وبیناری شورای عالی مسکن که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: از مجموع 32 هزار واحد، هشت هزار واحد  در نقاط روستایی، یک هزار و 687 واحد به شکل استیجاری، پنج هزار و 729 واحد توسط بخش خصوصی، چهار هزار و 296 واحد در بافت های فرسوده و 12 هزار و 889 واحد نیز توسط راه و شهرسازی استان احداث می شود.

وی، تسهیلات بلاعوض پرداخت شده در حوزه مسکن روستایی را یک هزار و 80میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کار اجرایی چهار هزار و 830 واحد مسکونی روستایی در قالب نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده و یک هزار و 500 واحد نیز با میانگین پیشرفت 30 تا 80 درصدی در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تکمیل و تایید ثبت نام  975 خانواده در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان خبر داد و گفت: تاکنون 48 واحد مسکونی و 402 قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران به متقاضیان طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده تحویل شده است.

وی با اشاره به واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای مهران و دهلران به خانواده های واجد شرایط، عنوان کرد: عملیات آماده سازی زمین برای یک هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 32 هزار واحدی ایلام از نهضت ملی مسکن

سهمیه 32 هزار واحدی ایلام از نهضت ملی مسکن