مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-30بين الملل

ارتش آمریکا از نیروهای ویژه خود تست مصرف مواد و استرویید می گیرد


ارتش آمریکا قصد دارد به صورت رندوم از نیروهای ویژه خود آزمایش مصرف مواد مخدر بگیرد که در نوامبر سال جاری میلادی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، این آزمایش از سوی ارتش آمریکا برای یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا و نیروی دلتا، کلاه سبزها و هنگ تکاوران و برای آزمایش مواد مخدر، استروییدها و سایر داروها و مخدرهای افزایش عملکرد بدنی انجام می گیرد.

کیت دیویدز ، رییس فرماندهی جنگ ویژه نیروی دریایی آمریکا گفت، این آزمایش برای حفظ سلامت سربازان و آمادگی ارتش ضرورت دارد.

نیروی دریایی آمریکا قرار است نخستین آزمایش تصادفی خود را در نوامبر سال جاری میلادی انجام دهد و فرماندهی عملیات ویژه نیروی زمینی آمریکا نیز گفته که به زودی از این روند پیروی می کند البته هنوز تاریخ آغاز آن را اعلام نکرده است.

فرماندهی نیروی هوایی آمریکا و سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده نیز اعلام کردند که آنها هنوز درخواستی درباره سیاست مشابه تست رندوم مصرف داروهای مخدر ارائه نکرده اند.

استفاده از استروییدها و سایر داروهای افزایش قوای بدنی و محرک ها در تمامی بخش های ارتش آمریکا محدود است اما مشکلی دائم تلقی می شود و روسای ارتش درباره افزایش تست ها تردید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا از نیروهای ویژه خود تست مصرف مواد و استرویید می گیرد

ارتش آمریکا از نیروهای ویژه خود تست مصرف مواد و استرویید می گیرد