مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-03سياسي

«گیلانِ حسین بن علی(ع)»؛ میزبان شاعران آیینی


محفل شعر آیینی «گیلان حسین بن علی(ع)» ساعت 16 عصر فردا در دانشگاه آزاد رشت برگزار می شود، در این محفل داشته های شعر آیینی استان معرفی می شوند.

- ایسنا/گیلان رییس حوزه هنری گیلان گفت: محفل شعر آیینی گیلان حسین بن علی(ع) ساعت 16 عصر فردا در دانشگاه آزاد رشت برگزار می شود، در این محفل داشته های شعر آیینی استان معرفی می شوند.

سید رسول منفرد امروز، 11 مهرماه در نشست خبری بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: هویت دینی در گیلان به قدری ریشه دارد اما متأسفانه در چهره گیلان هویدا نیست، هویت دینی در گیلان به یوحنا دیلمی شخصی که نبوت پیامبر(ص) را بشارت داد یا دو شهید دیلمی واقعه عاشورا، گوهرشاد خانم و سیدملک خاتون برمی گردد که هر کدام نقش آفرینی های بسیاری در تاریخ و هویت استان دارند.

دبیر کمیته ادبی بیستمین اجلاس پیرغلامان حسینی افزود: ماهیت برگزاری اجلاسیه ها در کنار جنبه معنوی که دارد، یک یادآوری است و باید از این فرصت استفاده بهینه کنیم؛ تاکنون در معرفی داشته های هویتی استان کم کاری کردیم، تلاش شود از فردای اجلاسیه امید به معرفی داشته های هویتی استان بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گیلانِ حسین بن علی(ع)»؛ میزبان شاعران آیینی

«گیلانِ حسین بن علی(ع)»؛ میزبان شاعران آیینی