مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-05سياسي

باید به سمتی حرکت کنیم که بهره برداری از کتاب توسط مردم توسعه پیدا کند


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سمتی برویم که بحث بهره برداری از کتاب و دسترسی مردم به کتاب توسعه پیدا کند.

- حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر امروز 13 مهرماه، در افتتاح یک کتابخانه عمومی در مشهد با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک این قبیل اقدامات باعث ارتقای جایگاه فرهنگی کلان شهر مشهد در کشور می شود.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ایران اسلامی در معرض تهاجم از سوی دشمنان قرار گرفته است، افزود: تهاجمی که دشمن به واسطه آن درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، تهاجم فرهنگی نام دارد.

تهاجم فرهنگی مسئله ای است که دشمنان نسبت به آن همت گماشته و تلاش فراوانی کرده اند تا بتوانند نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار داده و به این وسیله کشور را تضعیف کنند.

پژمانفر با اشاره به بحث تجزیه طلبی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همزمان با این مسئله ما وارد یک جنگ تحمیلی با حداقل امکانات شدیم.

جنگی که حتی یک وجب از خاک ایران را واگذار نکردیم و مقتدرانه به آن پایان دادیم.

امروز وظیفه داریم نسل جوان را به سمت کتاب هدایت کنیم وی تاکید کرد: اگر چه که در میدان نبرد برنده شدیم، اما در عرصه فرهنگی لطما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمتی حرکت کنیم که بهره برداری از کتاب توسط مردم توسعه پیدا کند

باید به سمتی حرکت کنیم که بهره برداری از کتاب توسط مردم توسعه پیدا کند