مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-22حوادث

ریزش پارکینگ خانه در بندرعباس خسارت جانی نداشت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: ریزش پارکینگ خانه در بندرعباس که به علت خاک برداری غیراصولی رخ داد، خسارت جانی در پی نداشت.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: ریزش پارکینگ خانه در بندرعباس که به علت خاک برداری غیراصولی رخ داد، خسارت جانی در پی نداشت.

محمد امین لیاقت در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به خاک برداری غیراصولی در یکی از نقاط شهر بندرعباس باعث بروز حادثه شد، اظهار کرد: این عملیات خاک برداری که در حوالی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در حال انجام بود به واسطه غیراصولی بودن باعث ریزش دیوار و پارکینگ ساختمان مجاور شد و در نتیجه آن چهار خودرو سقوط کردند و آسیب دیدند.

وی با ذکر این نکته که خوشبختانه خسارت جانی در این اتفاق رخ نداد، بیان کرد: بلافاصله پس از اینکه گزارش اتفاق به سازمان آتش نشانی اعلام شد، تیم های مربوطه با بالاترین آمادگی و در کم ترین زمان در صحنه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات کارشناسی لازم، علمیات خارج کردن خودروها از منطقه آغاز شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: این حادثه حوالی صبح امروز یکشنبه سی ام مهرماه در خیابان خشنودی مجاور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش پارکینگ خانه در بندرعباس خسارت جانی نداشت

ریزش پارکینگ خانه در بندرعباس خسارت جانی نداشت