مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-08اقتصادي

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود (+ اعلام جزییات)


اگر دارندگان خودروها ی فاقد بیمه شخص ثالث اقدام به تمدید بیمه نامه خود در یکماه نکنند، وارد لیست خاکستری شده و به هنگام سوختگیری در ماه دوم پیغام خطا بیمه را دریافت خواهند کرد که به منزله غیرفعال شدن کارت سوخت شان است.

- اگر دارندگان خودروها ی فاقد بیمه شخص ثالث اقدام به تمدید بیمه نامه خود در یکماه نکنند، وارد لیست خاکستری شده و به هنگام سوختگیری در ماه دوم پیغام خطا بیمه را دریافت خواهند کرد که به منزله غیرفعال شدن کارت سوخت شان است.

بر اساس قانون بیمه اجباری، ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت موظف است تا از تخصیص سهمیه به وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، عزیزی، معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در یک برنامه رادیویی اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی سازمان بیمه، شرکت ملی فرآورده های نفتی، پلیس راهور و دیگر دستگاه ها کارگروه راهبری اجرای ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با نمایندگان دستگاه های مرتبط تشکیل و در مرحله اول مصوب شد خودروهای نفت و گاز سوز مشمول قانون در 3 مرحله اطلاع رسانی و رصد شوند.

عزیزی افزود: تا بحال 40 هزار خودرو نفت گاز سوز فاقد بیمه شناسایی شد که طبق فرایندی در یکماهه اول به دارندگان خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث، بهنگام سوخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود (+ اعلام جزییات)

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود (+ اعلام جزییات)