مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-17اقتصادي

تولید و واردات خودرو باید جدی گرفته شود


در حالیکه عضو کمیسیون صنایع مجلس، مشکلات قیمت خودرو و البته اجبار به قیمت گذاری خودرو را در انحصاری بودن بازار می داند و تنها را چاره را خروج بازار از انحصار عنوان می کند، - در حالیکه عضو کمیسیون صنایع مجلس، مشکلات قیمت خودرو و البته اجبار به قیمت گذاری خودرو را در انحصاری بودن بازار می داند و تنها را چاره را خروج بازار از انحصار عنوان می کند، یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است وظیفه شورای رقابت کنترل رفتار ضد رقابتی یعنی جلوگیری از جهش قیمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیراحمد ذوالفقاری (کارشناس صنعت خودرو کشور) و لطف الله سیاهکلی (عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی) با حضور در یک برنامه تلویزیونی در رابطه با موضوع خودرو، قیمت آن و عرضه و فروش به گفت وگو پرداختند.

لطف الله سیاهکلی- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی- در ابتدا پیرامون تعریف قیمت های خودرو، اظهار کرد: زمانیکه بازار انحصاری است، موضوع قیمت گذاری دستوری هم به میان می آید؛ چراکه اگر نباشد، در حق مردم بسیار اجحاف خواهد شد.

باتوجه به اینکه بازار خودرو، بازاری انحصاری و در دست گروه های خاصی است و البته عرضه و تقاضا نیز هم خوانی ندارد، رشد قیمت هم بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و واردات خودرو باید جدی گرفته شود

تولید و واردات خودرو باید جدی گرفته شود