مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-04سياسي

دفاع مقدس مستقل بودن را به ملت ایران آموخت


مسسول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که می توانیم قوی و مستقل باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف در تاریخ کشور است که ما با دست خالی توانستیم بر قدرت های اهریمنی شرق و غرب غلبه کنیم و امروز به احیای چنین روحیه ای نیاز داریم.

وی با اشاره به تبیین نقش، جایگاه و دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا به راه انداختن فتنه های متعدد نظام را با چالش مواجه کنند که تاکنون در این راه ناکام مانده اند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله هشت سال دفاع مقدس را مظهر معنویت، ایثار، از خود گذشتگی و تدبیر دانست و افزود: تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین مردم و تبیین دستاوردهای آن دوران از مهمترین اهداف تبلیغی طلاب و روحانیون بسیجی است.

حجت الاسلام رجبی تصریح کرد: در همین راستا جمعی از روحانیون و سفیران تولید و مبلغین علم دینی استان زنجان از نمایشگاه دفاع مقدس و دستاورد صنایع شهرک انرژی شازند و دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی در استان مرکزی باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مستقل بودن را به ملت ایران آموخت

دفاع مقدس مستقل بودن را به ملت ایران آموخت