مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-24بين الملل

مخالفت نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا با پیوستن اوکراین به ناتو


ران دسانتیس همچنین تصریح کرد که به عقیده وی آمریکا نباید به اوکراین چک سفید بدهد، مگر آنکه از اهرمی برای به نتیجه رساندن این جنگ استفاده کند.

- ران دسانتیس همچنین تصریح کرد که به عقیده وی آمریکا نباید به اوکراین چک سفید بدهد، مگر آنکه از اهرمی برای به نتیجه رساندن این جنگ استفاده کند.

ران دسانتیس فرماندار ایالت فلوریدا و  یکی از نامزدهای ریاست جمهوری 2024 آمریکا با پیوستن اوکراین به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مخالفت کرد و آن را مغایر با منافع آمریکا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ تارنمای رسانه آمریکایی بلومبرگ با انتشار این خبر افزود: این نامزد ریاست جمهوری 2024 آمریکا با مخالفت در مورد پیوستن اوکراین به ناتو گفت: تصور نمی کنم که این موضوع در راستای منافع امنیتی آمریکا باشد.

بنابراین گزارش دسانتیس در مصاحبه ای با برنامه گلن بک (The Glenn Beck Program) که به نقطه نظرات سیاسی می پردازد گفت: تصور نمی کنم عضویت (اوکراین در) ناتو به نفع آمریکا باشد، تنها حسن آن افزوده شدن بر تعهدات آمریکا است، بنابراین وقتی بر تعهدات شما افزوده می شود در مقابل چه عاید ما می شود.

دسانتیس همچنین تصریح کرد که به عقیده وی آمریکا نباید به اوکراین چک سفید بدهد، مگر آنکه از اهرمی برای به نتیجه رساندن این جنگ استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا با پیوستن اوکراین به ناتو

مخالفت نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا با پیوستن اوکراین به ناتو