مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:312023-10-14سياسي

آیت الله سعیدی: محیط معنوی دانشگاه ها حفظ شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان قم که ظهر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: برای ورود به دانشگاه باید دانشگاه را بشناسید تا بتوانید تأثیرگذار باشید.

 وی با اشاره به لزوم تأثیرپذیری از محیط علمی دانشگاه، افزود: شما در جایی فعالیت می کنید که افراد دارای اندیشه، فکر و تخصص حضور دارند و باید اگر فکر و اندیشه و روش خوبی پیشنهاد شد از آن استقبال کنید.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت مهم ترین وظیفه مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه ها را ارتقای معنویت در محیط دانشگاه دانست و گفت: تأثیر معنوی به ظرفیت های خود افراد بستگی دارد و باید خود انسان مهذب باشد و یک سری محدودیت هایی را بر خود تحمیل کند تا بتواند تأثیر معنوی داشته باشد.

 وی با بیان اینکه باید در دانشگاه مراقب نفوذ دشمن باشید، افزود: گاهی اوقات اخلاق از معنویت مهم تر است و تأثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد؛ بنابراین باید در رعایت اخلاق و اخلاق مداری اهتمام ویژه داشته باشید.

 آیت الله سعیدی بر پرهیز از سخنرانی و ابراز نظرهای بی پرده و مکشوف در محیط دانشگاه، تأکید کرد و گفت: نباید جوری در محیط دانشگاه حرف زد که برخی بتوانند سوءاستفاده کنند؛ زیرا همیشه افراد مغرضی هستند که همواره به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: محیط معنوی دانشگاه ها حفظ شود

آیت الله سعیدی: محیط معنوی دانشگاه ها حفظ شود