مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-23سياسي

ایران قوی مدرسه ی قوی می خواهد


مدرسه قوی، کشور را قوی می کند و این رسالت خطیر بر عهده معلمان است که در این راستا نقش آفرینی کنند.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: مدرسه قوی، کشور را قوی می کند و این رسالت خطیر بر عهده معلمان است که در این راستا نقش آفرینی کنند.

محمدسبحان حسنی امروز شنبه 1 مهر در آیین آغاز سال تحصیلی جدید 1403-1402 در جمع دانش آموزان در مدرسه دبیرستان دوره دوم دخترانه شاهد آقا حسین بن علی(ع) ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزار شد، اظهار کرد: این روزها یادآور حماسه سازی های دلیرمردانی است که در 8 سال جنگ تحمیلی مقتدرانه پیروز شدند، در واقع این روزها روز تجلیل و تکریم از انسان های به خدا پیوسته است.

وی با بیان اینکه رشادت های مردم دلیر ایران در مقابل تمام قدرت های برتر دنیا ماندگار شد و اهداف شوم دشمنان در راستای جداسازی بخشی از خاک ایران اسلامی با شکست مواجه شد، تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند اما با تدبیر مقام معظم رهبری و عزم و اراده ملت ایران و انقلاب اسلامی تسلیم شد و بر افتخارات تاریخی ملت ایران و انقلاب اسلامی افزوده شد.

حسنی با تأکید بر انتقال این حماسه بزرگ به نسل امروز، افزود: بزرگی این حماسه ماندگار باید نسل به نسل منتقل شود و دانش آموزان که نسل امروز هستند باید با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی مدرسه ی قوی می خواهد

ایران قوی مدرسه ی قوی می خواهد